Kockengen 1 - DESTO

Kockengen 1 - DESTO

Oktober was een mooie maand voor onze jongens. Er werd geen wedstrijd verloren en in totaal 10 punten binnen gesprokkeld. Hoe anders was het in November. In drie wedstrijden werden er twee verloren en één gelijkgespeeld. Helaas, het contrast kan groot zijn hoewel het dubbeltje enkele keren op zijn kant heeft gestaan. Afgelopen weekend werd er weliswaar een lekkere pot gevoetbald, maar het was toch Altius uit Hilversum dat de punten mocht houden op het eigen sportpark. Het werd uiteindelijk 3-2.

Vandaag staat er weer een nieuwe wedstrijd op het programma. Een nieuwe maand ook overigens, dus hopelijk wordt de stijgende lijn weer gevonden. Het naburige en bekende Desto uit Vleuterweide komt op bezoek. De oranjehemden staan met 13 punten uit 9 wedstrijden op een zesde positie in de ranglijst. Hoewel V.V. Kockengen drie plaatsen lager staat, is het verschil in punten maar 2. Kortom, vandaag staat er een concurrentiestrijd op het programma. Beide ploegen zullen in de middenmoot willen blijven, en de verwachting is dat dit alleen kan gebeuren wanneer er gewonnen gaat worden.

De teams zijn aan elkaar gewaagd en er zijn genoeg belangen vanmiddag, en dus voldoende ingrediënten voor een vermakelijke middag. De supporters van V.V. Kockengen zullen in ieder geval achter haar ploeg staan om de drie punten op sportpark “Niek Hilhorst” te houden. V.V. Kockengen heet Desto van harte welkom op haar sportpark, en wenst alle toeschouwers een sportieve en gezellige wedstrijd toe!

Wedstrijd-nummer

20062

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
24 nov 2018 Altius 1 - Kockengen 1 co 3 - 2
17 nov 2018 Olympia '25 1 - Kockengen 1 co 3 - 0
03 nov 2018 Kockengen 1 - Amstelveen/Heemraad 1 co 1 - 1
27 okt 2018 Laren 99 sv 1 - Kockengen 1 co 2 - 6
20 okt 2018 Kockengen 1 - Robinhood s.v. 1 co 5 - 2

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd