Bestuur V.V. Kockengen: Een boerenclub met Allure!

Samenstelling bestuur:
Voorzitter Fons Hilhorst 0346-241198
Secretaris Mariska Fokker
Penningmeester Dirk-Jan Ruiter 06-22131499
Algemeen lid Peter van Schaik
Algemeen lid Wilbert van Zutphen

Het bestuur wil graag weten wat er speelt binnen de vereniging

Het bestuur wil graag weten wat er speelt binnen de vereniging. Wilt u iets met het bestuur bespreken dan bent u een half uur voor aanvang van de vergadering van harte welkom.

Graag even een paar dagen van te voren aanmelden bij de secretaris: [email protected]
De bestuursvergaderingen zijn over het algemeen gepland op de 3e maandag van de maand vanaf 19:30 uur.

Ledenvergaderingen:
Ledenvergaderingen vinden halfjaarlijks plaats. In juni een speciale ledenvergadering voor goedkeuring van de begroting van het nieuwe seizoen en in november een Algemene ledenvergadering.

Downloads:
Verenigingsstatuten