TOTAL Clubactie

TOTAL Club Voetbalactie

Bezorg onze club
meer inkomsten

Tank bij Total (Verhoek in Kockengen) en spaar voor voetbalvereniging V.V. Kockgengen!

Met de Total Clubactie kun je euro’s sparen voor V.V. Kockengen door te tanken bij Total. Bijvoorbeeld bij Tankstation Verhoek in Kockengen. Total doneert aan het einde van het voetbalseizoen het gespaarde bedrag aan onze voetbalclub. Spaar mee met je Total Clubcard!

Heb je nog geen TOTAL Clubcard?
Haal deze dan gratis op bij tankstation Verhoek in Kockengen. Gebruik je Total Clubcard eerst één keer, daarna kun je je pas online registreren en je club selecteren.

Aan het eind van het voetbalseizoen doneert Total een bedrag zo groot als het door jou gespaarde saldo aan onze voetbalclub.