Wilt u ons sponsoren?

“ VV Kockengen, Buitengewoon”

V.V. Kockengen mag zich sinds jaar en dag verheugen op een groot aantal trouwe vrijwilligers die zich kosteloos en met veel energie en enthousiasme inzetten voor de club. Daarnaast hebben we een keur aan lokale en regionale sponsors die een onmisbare bijdrage leveren! Zonder deze financiële steun zouden we niet mogelijk kunnen maken wat we nu realiseren. We zijn al deze mensen en bedrijven dan ook zeer dankbaar!

Desalniettemin zijn en blijven we op zoek naar nieuwe sponsors! Immers, materialen moeten vernieuwd, onderhouden of aangeschaft worden, zoals koffiemachines, tenues en ballen. Activiteiten moeten worden georganiseerd, maar ook dingen zoals het clubgebouw kosten geld. Dus, indien u als ondernemer of particulier uw maatschappelijke betrokkenheid wilt tonen, geeft u dan V.V. Kockengen de steun door u als sponsor te verbinden aan onze mooie en sfeervolle club!

Wij beloven u volledige transparantie over en verantwoording voor de besteding van uw sponsorgelden, of het nu gaat om activiteiten of producten. Uiteraard heeft u een grote stem als het gaat om de besteding? We willen maatwerk leveren gebaseerd op het win-win principe!

Als sponsorcommissie willen we een actief sponsorbeleid voeren waarmee we de ambities van het bestuur kunnen waarmaken. Zo focussen we per jaar op de belangrijkste door het bestuur vastgelegde doelstellingen. Hoe lang de verlanglijst ook is, we houden de realiteit en uitvoerbaarheid steeds voor ogen!

Doelstellingen
U kunt zich voorstellen dat er voor V.V. Kockengen altijd te vervullen wensen zullen zijn. Tegelijk willen we juist ook aandacht geven aan uw wensen! We trachten u iets terug te geven, iets waar u vruchten van kunt plukken en in ieder geval plezier en betrokkenheid aan beleeft!

Meer weten over mogelijkheden en tarieven?
Mocht u belangstelling hebben of iemand kennen die wellicht interesse heeft, laat het ons dan weten, dan ondernemen we actie. Voor meer informatie over de mogelijkheden en kansen, neemt u gerust contact met ons op.