Oud Papier

Oud papier

Oud papier en karton wordt in Kockengen ingezameld o.a. door onze voetbalvereniging. Zo geeft u de VVK een financieel steuntje in de rug. En hoe minder papier in de grijze afvalcontainer, hoe minder afvalstoffenheffing u als inwoner betaalt. Het ophalen en verwerken van de inhoud van een grijze afvalcontainer kost namelijk geld en verbranding van het afval belast onnodig het milieu.

Inzameling oud papier elke eerste donderdag van de maand op de Sportweg

U kunt het oud papier elke eerste donderdag van de maand wegbrengen naar de papierverzamelcontainers op de Sportweg

Oud papier en karton: wat wel en wat niet:

Dit mag u aanbieden als oud papier en karton:

– Schoon en droog papier zoals kranten, dozen, reclame-drukwerk zonder plastic verpakkingsmateriaal.

Dit mag u niet aanbieden als oud papier en karton:

– stickers, foto’s en geplastificeerd papier;
– diepvriesverpakkingen en drankkartons;
– behangpapier en vervuild papier.

Deze soorten horen bij het restafval.

U blijft de voetbalvereniging financieel steunen
Papier inzamelen is goed voor het milieu, maar hiermee blijft U ook onze voetbalvereniging financieel steunen.

10% naar een goed doel!
Van de opbrengst schenkt de voetbalvereniging jaarlijks 10% aan een goed doel binnen dorp Kockengen.