AVG Verklaring

Beste leden,

Sinds 25 mei 2018 is de nieuwe wet op de privacy, de AVG, van kracht.

Wij als vereniging moeten u daarom laten weten over welke gegevens wij van u beschikken.

Dat zijn: naam, adres, woonplaats. geboortedatum, emailadres, telefoonnummer, geslacht, nationaliteit en KNVB lidnummer. Deze gegevens zijn enkel voor intern gebruik en voor de KNVB. Maar beslist niet voor derden.

Wij verstrekken gegevens aan onze leiders/trainers, die deze moeten gebruiken voor het invullen van wedstrijdformulieren en voor het doorgeven aan hun spelers van programmawijzigingen ed. Daarnaast worden de gegevens gebruikt voor activiteiten die door onder andere de jeugdcommissie en de activiteitencommissie worden georganiseerd. Uiteraard zijn de gegevens ook nodig voor de ledenadministratie en de verwerking van de contributie.

Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat wij de gegevens nodig hebben conform onze regels en die van de KNVB.

U kunt te allen tijde uw gegevens inzien en ook laten verwijderen als u dat wilt.
Heeft u bezwaar tegen onze handelswijze, meld dit dan aan onze secretaris via [email protected]

Bestuur Voetbalvereniging Kockengen