Kockengen overklast in Vinkeveen

3645GA
VINKEVEEN
tel. 0297-263527

Opnieuw een forse nederlaag voor Kockengen. De uitwedstrijd bij Hertha in Vinkeveen werd met 7-1 verloren.

Binnen 2 minuten stond de thuisclub al op een 1-0 voorsprong. Keeper Tim van Vliet schoot een terugspeelbal vol op het hoofd van Ronald Berger, waarna de bal pal voor de voeten van de Hertha-spits kwam en in een leeg doel kon schieten.

Hierna had Hertha het betere van het spel en op enkele kansen na kwam Kockengen deze fase prima door. Aan de andere kant waren er ook kansen voor de voorhoede van Kockengen om de gelijkmaker te maken.

Daar waar Kockengen snakte naar de rust en de 45 minuten al op het scorebord stond te knipperen, besloot de leidsman er nog minimaal 9 minuten toe te voegen. In korte tijd viel zowel de 2-0 als de 3-0 en gaf Kockengen zo de wedstrijd al voor rust uit handen.

Na de rust duurde het niet lang voordat ook de 4-0 viel. Gelukkig kon Ronald met een kopbal uit een corner nog de 4-1 maken. Daarna was het opnieuw Hertha dat de dienst uitmaakte en er op los combineerde. In de resterende minuten werd de eindstand uiteindelijk naar 7-1 gebracht.

Volgende komt Voorwaarts op bezoek op sportpark Niek Hilhorst.