Kockengen bewijst zichzelf opnieuw slechte dienst

't Goy 1

4e klasse E

9 maart 2024 14:00

J. Kondratiuk

Sportpark De Eng
Tuurdijk 33
3997MS
'T GOY
tel. 030-6011721

Kockengen heeft zichzelf geen goede dienst bewezen in de uitwedstrijd tegen ‘t Goy, 4-0. Alhoewel bij een stand van 0-0 Dave de Gooijer zijn één op één kans niet wist te verzilveren, kon dat ook gelijk als een van de laatste grote wapenfeiten van de kant van Kockengen gezien worden. Aan de andere kant wist ‘t Goy zijn kansen in de eerste helft wél te verzilveren, wat resulteerde tot een ruststand van 4-0. Dit kwam eigenlijk niet zo zeer doordat ‘t Goy uitgespeelde kansen creëerde… maar omdat Kockengen op alle fronten verzaakte. De tweede helft is er aan de stand niks veranderd, maar ook niet aan de input en output van Kockengen. Al met al een teleurstellende middag voor Kockengen.

Aanstaande zaterdag de thuiswedstrijd tegen onze vrienden van VIOD. Er zal dan echt uit een ander vaatje moeten worden getapt. Van onderschatting is allerminst sprake, ondanks de klassering van VIOD, want de uitwedstrijd werd ternauwernood gewonnen in de laatste minuten van de wedstrijd.

Onze jongens kunnen alle steun goed gebruiken!