Kockengen geeft in 5 minuten tijd de wedstrijd volledig uit handen

3628ET
KOCKENGEN
tel. 0346-241637

Wie de eerste helft alleen heeft gezien zal de einduitslag zien en denken, is dit verkeerd ingevoerd/doorgegeven?

Kockengen begon strijdlustig aan de wedstrijd en knokte voor iedere meter. Echt grote kansen leverde dit niet op voor de thuisploeg. Veel kansen smoorde in de 16 meter. Ook Voorwaarts kreeg genoeg welke wel het doel haalde, maar Tim stond zijn mannetje onder de lat.

Na iets meer dan een half uur spelen kwam Voorwaarts toch op voorsprong. De lepe spits kreeg te veel ruimte en draaide weg bij zijn man. Het harde lage schot was onhoudbaar voor Tim.

Kockengen ging niet bij de pak en neer zitten en bleef knokken. Helaas resulteerde niet in de gelijkmaker en er werd gerust met een 0-1 achterstand. Niks aan de hand en op dezelfde voet doorgaan was het device.

Zo scherp als de 1e helft was, zo slap werd de 2e helft begonnen. In minuut 46, 49 en 50 scoorde Voorwaarts en de wedstrijd was gespeeld, 0-4.

Enorm zonde en onnodig. Nu nog 40 minuten de deur zoveel mogelijk dichthouden achterin.

De kleine kansjes van Kockengen bleven, alleen mistte het scherpte in de afronding.

Voorwaarts scoort vlak voor tijd de 0-5. Scheidsrechter Grupstra vond het na exact 90 minuten genoeg en Kockengen droop af.

De grote vraag, hoe kan je het in 5 minuten zo weggeven? Daar zal op dit moment iedereen zijn eigen visie op hebben. Wat telt is dat er wederom een zware nederlaag is geleden. Alleen de bittere nasmaak blijft nu mogelijk wat langer hangen, aangezien je 85 minuten goed meedoet en het dus in 5 minuten helemaal weggeeft.

Volgende week is er een vrij weekend i.v.m. Koningsdag. De week daarop spelen we om 14:00 uur uit bij VVJ.