Verplichtingen als lid (ouder)

Binnen onze vereniging is het verplicht om bardiensten te draaien.

Deze verplichting geldt voor alle leden vanaf 16 jaar.
Voor de leden jonger dan 16 jaar, zal de bardienst ingevuld moeten worden door de ouder/verzorger.

Deze verplichting geldt niet voor leden die:
  • coach/leider zijn van een team
  • trainer zijn van een team
  • bestuurs- of commissielid zijn

Als er meerdere kinderen uit 1 gezin jonger dan 16 jaar lid zijn, hoeft er maar voor 1 kind bardienst gedraaid te worden.

Het is de bedoeling dat u zich voor 2 bardiensten inschrijft!  Voor de aanvang van het seizoen ontvangt u via de mail een uitnodiging om dit te doen. Als u snel bent, kunt u uw eigen voorkeursdagen/tijden kiezen. Inschrijven kan tot de in de mail aangegeven datum. Daarna wordt u automatisch ingedeeld.

Een week voor uw bardienst ontvangt u een herinnering, 2 dagen voor u bardienst ontvangt u deze nogmaals.
Indien u onverhoopt niet kunt op de ingeschreven dag, dient u zelf voor vervanging te zorgen. Als u ruilt met iemand, moet u dat doorgeven aan [email protected]. Dan kunnen we dat in het systeem aanpassen.

Het is mogelijk om uw bardiensten af te kopen.
Het tarief dat we hiervoor hanteren is € 30,- per dienst.
Dit kunt u betalen aan de voorzitter, of de penningmeester.
Als u hier gebruik van wil maken, moet u dat voor de sluitingstermijn voor het inschrijven door hebben gegeven.