VOETBALLEN BIJ DE JEUGD (vanaf 6 jaar)

De V.V. Kockengen heeft een zeer enthousiaste en groeiende jeugdafdeling. Gediplomeerde trainers verzorgen leuke en leerzame trainingen en samen met de leiders en de jeugdcommissie proberen ze je een leuke, enthousiaste en sportieve ontspanning te geven.

Voetballen is een teamsport:
Als je kiest voor een teamsport, is het belangrijk dat je regelmatig komt trainen en dat je er zaterdag bent om te spelen. Zo leer je met elkaar samen te werken, te winnen en te verliezen.

Wat kun je o.a. verwachten:
Trainingen, competitiewedstrijden, zaalvoetbal, schoolvoetbal, voetbalkampen, jeugdsportdag, toernooien, wedstrijden tegen ouders.

Neem voor meer informatie over jeugdvoetbal contact op met iemand van de jeugdcommissie.

Aanmelden als nieuw jeugdlid vanaf 6 jaar:

Voor aanmelding als nieuw jeugdlid klik hier voor het downloaden van het aanmeldingsformulier jeugdlid.

VOETBALLEN BIJ DE JEUGD (tussen de 4 en 6 jaar)

Lijkt het je leuk om te proberen of voetbal iets voor je is? Iedereen tussen de 4 en 6 jaar oud is van harte welkom om mee te komen trainen bij de “Kabouters”.

De training is iedere zaterdag van 09.30 uur tot 10.30 uur op het voetbalpark aan de Wagendijk 68 (afhankelijk van het weer). Jongens maar ook meisjes doen mee! Je komt vast een aantal klasgenootjes tegen die al trainen.

De trainingen zijn erop gericht om de beginnende kneepjes van het voetbalspel stap voor stap bij te brengen. Daarbij is niet alleen het spelenderwijs leren omgaan met de bal belangrijk, maar zeker ook met elkaar, zoals in iedere teamsport hoort. En zeker niet te vergeten plezier hebben in het spelletje!

Kabouters zijn niet speelgerechtigd om bij de KNVB wedstrijden te voetballen maar kunnen af en toe meedoen aan een clubactiviteit.

De eerste vier trainingen zijn gratis zodat je kan uitvinden of voetbal iets voor je is. Daarna vragen we een bijdrage van € 50,- voor een heel seizoen.

Kleding: sportief en (eventueel) voetbalschoenen.

En… enthousiaste ouders die willen assisteren bij trainingen mogen zich ook aanmelden!

Dus; kom lekker meedoen zaterdagochtend en mocht je vragen hebben of wil je als ouder helpen, neem dan contact op met Ingrid Verhoef via mail [email protected] of bel 06-52093768

We hopen jullie te zien op het voetbalveld!

VOETBALLEN BIJ DE SENIOREN:
Ik ben ouder dan 18 jaar en wil weer gaan voetballen, neem dan contact op met bestuurslid Technische Zaken, Koos Blom, Teckop 19a, 3471 HG Kamerik, tel. 0348-400565 – 06-51869260