Toto

Toto sponsort V.V. Kockengen

V.V. Kockengen wordt vanaf nu gesponsord door Toto…en misschien wel door jou! Als jij namelijk online Toto speelt en V.V. Kockengen in je account selecteert, krijgen wij 10% provisie over jouw Toto inleg! Daarnaast ontvangt V.V. Kockengen voor elk deelnemend lid eenmalig 4,50 euro voor elke speler die voor minimaal 20 euro heeft gespeeld. Log gelijk even in of maak een account aan op toto.nl en ga naar ‘Mijn Toto’. Klik op het tabblad ‘Persoonlijke gegevens’ en wijzig daar ‘Mijn voetbalclub’ in V.V. Kockengen (Tik in: Kockengen). Zo sponsor je je eigen club en kost het je niets extra!

Gratis voetbalmaterialen
Heb je V.V. Kockengen al opgeslagen als “Mijn Voetbalclub” in je online Toto account? Wel doen hoor. Want naast 10% provisie over alle inleg die je doet, sparen we ook nog eens voor gratis voetbalmaterialen!

Met Toto speel je mee
Met Toto wordt voetbal nóg leuker en nóg spannender. Want als je meespeelt met Toto, kun je geld winnen met je voetbalkennis. Daarnaast sponsor je ook samen met Toto V.V. Kockengen. Ga naar toto.nl en speel mee!