Kockengen speelt gelijk op 1e speeldag

Wagendijk 68
3628ET
KOCKENGEN

Zaterdag 25 september 2021 was het eindelijk weer zover.
De eerste competitiewedstrijd in de 4e klasse H voor Kockengen 1. Voor trainer Leon Nieuwhoff meteen een pikant treffen met zijn oude club waar hij iedereen kent.
Na een matige voorbereiding met een aantal blessures stond er uiteindelijk toch een prima ploeg om de punten in Kockengen te houden.

De eerste helft begon gezapig voor het publiek, weinig grote kansen maar Kockengen dat wel de touwtjes in handen had.
De organisatie stond goed en verdedigend kwam de ploeg niet in de problemen.
Uiteindelijk resulteerde dit in een goede eigen goal van Viod, aanvoerder Hilhorst kon op het middenveld de bal aannemen, opendraaien en Versloot wegsturen.
Versloot zag Kers bij de 2e paal goed meelopen en gaf de bal goed voor, maar voordat Kers de bal kon binnenschieten kreeg hij al hulp van de rechtsback van Viod: 1-0

In de 2e helft was het eerste kwartier duidelijk voor Viod, de organisatie van Kockengen viel uit elkaar waardoor Viod alle ruimte kreeg om de aanval te zoeken.
Uiteindelijk viel hierdoor ook de 1-1 en mocht Kockengen van geluk spreken dat de 1-2 nog net van de lijn gehaald kon worden.
Na 60 minuten waren de krachten bij Viod op, was het laatste halfuur weer Kockengen dat veel de bal had, ook nog 4 grote kansen had en een afgekeurde goal, maar uiteindelijk niet meer tot scoren kwam.

Al met al een wedstrijd met 2 gezichten, een stabiele 1e helft en een zeer matige 2e helft levert uiteindelijk 1 punt op.

Zaterdag 2 oktober een uitwedstrijd bij Sv De Vecht, ook hier kunnen we de support weer goed gebruiken!